maandag 30 mei 2011

Wat voor dekentje?

Ik ben druk bezig met het haken van een granny stripe babydekentje. Heerlijk! Wat haakt dat toch lekker weg. Maar het blijkt dat mijn lieve vriendin niet 1 baby verwacht, maar 2! Oeps, dat betekent dat ik nog een dekentje ga haken. In dezelfde kleuren, ofwel: 21 kleuren Rico Creative Cotton en naturel als basis.



Deze bollen heb ik besteld bij Vicarno, een geweldige shop met superservice.

Maar nu is de hamvraag: wat voor dekentje zal dit worden? Geen streepjes, want dat wordt de andere deken al. Ik denk aan granny's of aan hexagons. Maar welke?? De Summer Garden Square van Lucy is natuurlijk supermooi, maar die heb ik al vaak gehaakt. Ik ben wel weer toe aan iets nieuws.

Ik pieker en peins, maar als je een suggestie hebt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten