donderdag 25 augustus 2011

boekenleggertje



Een tante van mij stuurde een tijdje terug kadootjes voor mijn kinderen en dus haakte ik een klein cadeautje voor haar. Het werd deze boekenlegger in Catania katoen zilvergrijs. Erg leuk om te haken en ziet er chique uit. Dat katoen van Catania is trouwens hemels om mee te haken. Daar wil ik meer van!

Bijgewerkt lijstje

1. Granny Stripe Regenboog babydeken

2. Nog een regenboog babydeken. Eerst wilde ik iets met vierkanten doen, maar het worden streepjes en waarschijnlijk deze streepjes.

Intussen ben ik hier al aan begonnen idd in deze ripple.

3. Iets geheims voor de nieuwste haakswap op twitter, maar het wordt in elk geval ook iets in regenboogkleuren aangezien dat het thema is.

Ik heb 3 projectjes op mijn lijstje en al 2 zijn er af.

4. Een leuk vestje voor mijn zoontje waarvan ik het patroon ga testen voor iemand.

Gisteravond begonnen in Drops Lima mosgroen. Met een heel mooie siersteek, een afwisseling van stokjes en vasten, geeft een heel mooi effect.

5. Een (naam)slinger voor het kindje van een heel lief iemand uit mijn omgeving, maar dat is ook nog een beetje een verrassing, dus ik houd het nog vaag…

Deze is af, maar ik kan nog geen foto plaatsen omdat het nog een verrassing is voor de ontvanger. Erg leuk geworden, al zeg ik het zelf.

6. Nog een paar naamslingers.

7. De hungry hippo voor A. Tsja, als ze me hier op mijn blog gaat vragen wanneer die af is dan moet ik wel, he? Maar ik heb er stiekum een heel geinig plannetje voor bedacht.

8. De African Flower Soccer Ball voor mijn zoontje waar ik aan begonnen ben.

9. Mijn elegant lace poncho

10. Elke dag een granny voor mijn nieuwe project A granny a day

Geen opmerkingen:

Een reactie posten