zaterdag 3 december 2011

Kersthaakswap

Gisteren was het zo ver, we gingen de kersthaakswap uitpakken. Op twitter hebben we weer lootjes getrokken, ditmaal met een klein groepje, en daarna gingen we haken. Het thema was kerst. Leuk! Ik liep over van de leuke ideeën, had allemaal leuke ideeën voor hangers voor in de boom, en slingers. Mijn handen jeukten.

We trokken de lootjes en ik zag meteen dat ik een leukerdje had, Gonneke. Ik heb Gonneke al een paar keer ontmoet, dus dat is nog leuker. Maar, Gonneke heeft geen kerstboom... Hopla, daar gingen al mijn plannetjes. En meteen raakte ik compleet inspiratieloos. Op twitter zag ik maar berichtjes voorbij komen van mensen die hun haaksels al af hadden, en ik had gewoon nog steeds geen flauw idee. Esther en Antje wisten me wat inspiratie toe te fluisteren en op pinterest vond ik nog wat inspiratie.  Ik haakte en slinger met allerlei hartjes, een slinger met miniboompjes in regenboogkleuren en een zilvergrijze raamhanger.




Gisteren was het dan zo ver, we mochten uitpakken. Er lag al een hele tijd een pakje naar me te lonken en ik had het sterke vermoeden dat het pakje afkomstig was van Jolan. En meteen werd duidelijk dat het zo was, want die sniekerd had me al een foto laten zien van hele schattige schaatsjes die ze had gehaakt. Maar ik moest de foto privé zien, want het was voor de swap en anders zou haar slachtoffer het zien... Ze heeft me schandelijk verwend, met een enorm lange en hele fleurige hartjesslinger die in onze boom komt. Verder een paar kerstboompjes zoals ik ze zelf ook had gehaakt, een mooi kerstkrans met strik, een kerstengeltje, 2 heerlijk zachte polswarmertjes en 2 vierkanten voor mijn granny-a-day-deken. Oh ja, en die schattige schaatsjes dus.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten