maandag 7 maart 2011

Cozy spaarpot

Op Ravelry had ik wel eens foto's gezien van zogeheten cozies en dat vond ik zo grappig. Een jasje om je theepot snap ik nog wel, een soort van theemuts, maar om je kopje, glas of blikje!? Het ziet er altijd wel gezellig uit, maar ook nogal... nutteloos.

Sinds deze maand doe ik me met 12 maanden 12 projecten en we moesten iets doen met het thema recyclen. Ik besloot een jampot te recyclen en daarvoor een leuk jasje te haken. Maar een lege jampot met een jasje aan is natuurlijk nóg nuttelozer. Dus het werd het spaarpot.



Op deze foto is het slecht te zien, maar met grof geweld heb ik de deksel van de jampot "bewerkt" en nu kun je er geld in deponeren. En zo heb ik ook eens een cozy gehaakt. Het grappige is dat ik er nu meer wil maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten